loading...
والیبال
MAHDI AGHAEI بازدید : 29 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

تاريخ تولد، محل تولد، هنگام تولد:

در 20بهمن سال 1364 در امل استان مازندران به دنیا امد.

 

دوران زندگي:

او والیبال را از سال 1379 از آموزشگاه‌های شهر امل آغاز کرد. سال بعد همراه تیم آبفای آمل در سوپرلیگ، شرکت کرد و رسما وارد دنیای والیبال شد. او سپس به تیم نارنجستان نو پیوست و در سال‌های بعد تیم‌های صنام، پیکان تهران، پگاه ارومیه، سایپا و باشگاه والیبال کاله مازندران را همراهی کرد. غلامی از رده نوجوانان، تیم ملی را همراهی کرد.(وی در سال 1391 بنا به عللی از تیم ملی کنار گذاشته شد!)

افتخارات:

کسب عنوان بهترین مدافع آسیا

نقل قول و خاطرات

عادل غلامی:«به علت مصدومیتی که بعد از مسابقات لیگ برایم پیش آمده بود بنا بر درخواست سر مربی با پزشک تیم صحبت کردم و پس از موافقت ایشان اردو را ترک کردم تا نزد پزشک متخصص به ادامه درمان بپردازم و بعد از یک هفته دوباره به اردو تیم ملی برای مسابقات ایتالیا دعوت شدم و حتی ویزا برای من صادر شد اما به علت تشدید مصدومیت نتوانستم همراه تیم اعزام بشوم و در تهران با تیم ب تمرین کردم و پس از بازگشت تیم الف به دلایل نامعلومی برای همیشه کنار گذاشته شدم در صورتی که بازیکنانی با شرایط ضعیف تر از من هنوز در ترکیب تیم ملی حضور دارند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 5,151