loading...
والیبال
MAHDI AGHAEI بازدید : 26 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

تاریخ تولد،محل تولد :

در ۳۱ مرداد ۱۳۶۶( ۲۲ اوت ۱۹۸۷) در دزفول به دنیا امد.


مشخصات فردی:

  • قد: ۲۰۱ سانتیمتر
  • وزن:84کیلوگرم
  • ارتفاع اسپک :350 سانتیمتر
  • ارتفاع دفاع : 338 سانتیمتر
  • شماره شناسنامه:3127
  • او خود را اینگونه معرفی می کند:«از باخت متنفرم،یه کم مغرور، عصبی، مهربون ، کینه ای نیستم و مسائل رو زود فراموش میکنم».

عادات و سلیقه های شخصی:

  • بیشترین سرگرمی : پلی استشین ۲و ۳ می باشد.
  • کتاب:عاشقانه
  • غذا:قورمه سبزی.
  • فیلم : اکشن نگاه می کند
  • موسیقی: راک
  • ورزش مورد علاقه بعد از والیبال :بسکتبال و تنیس
  • بهتربن رنگ: رنگ آبی

دوران زندگی:

وی به دلیل پسوند خانوادگی که دارد مدتها همه فکر می کردند که اصالتاً عراقی می‌باشد و حتی رسانه‌های عربی به این قضیه دامن زدند. تا اینکه وی با بیان اینکه اصالتش اراکی بوده و به سبب مشکلات به دزفول مهاجرت کرده و اینکه به جای پسوند اراکی عراقی به او اطلاق شده به رفع این سو تفاهم پرداخت.
والیبال را از سوم ابتدایی زیر نظر پدرش شروع كرد. پس پدرش اولین مربی اش بود.
سال 1377 در حالیکه كلاس پنجم ابتدایی بود با تیم دانش آموزان خوزستان در مینی والیبال كشور (شهر رامسر) شركت كرد . وقتی که 15 سالش بود برای دنبال کردن آرزویش 900 کیلومتر از خانواده اش دور شد و به تهران رفت تا والیبالیست حرفه ای شود.
مصطفی کارخانه در 18 سالگی به او بزرگترین شانس زندگی اش را با ورود به تیم پیکان داد. سید با تقدیر از او یاد می کند و می گوید « او به من ایمان داشت». ایوان بوگانیكوف مربی روس نیز در شكل گیری والیبال محمد نقش به سزایی داشت و اولین مربی حرفه ای اش محسوب میشود.
اولین سال حضورش در لیگ برتر با تیم لوله سازی اهواز بود. پس از مدتی برای بازی در تیم گیتی پسند به اصفهان رفت و بعدها نیز به تیم کاله مازندران پیوست. همچنین در تیمهای پیکان ،تیم ملی و پتروشیمی بندر امام بازی کرد.
محمد ساکن منطقه عظیمیه كرج می باشد.

افتخارات:

  • بهترین آبشار زن نوجوانان جهان
  • بهترین مدافع باشگاههای آسیا و جهان
  • کسب مقام سوم جوانان جهان
  • دو بار قهرمانی در جام کنفدراسیون ها
  • سومی باشگاههای جهان
  • قهرمانی جام ملتهای آسیا با تیم ملی والیبال ایران
  • بهترین مدافع روی تور جهان در مرحله مقدماتی در لیگ جهانی والیبال
  • جضور در لیگ جهانی 2013

نقل قول و خاطرات:

محمد موسوی :

فوتبال با گوشت و خون مرد‌‌م آمیخته شد‌‌ه، اما با عملکرد‌‌ی که والیبال ایران نشان می دهد، فکر می‌کنم به روزهایی نزد‌‌یک می‌شویم که فاصله چند‌‌انی با فوتبال از نظر محبوبیت د‌‌ر بین مرد‌‌م ند‌‌اریم و این رشته را کم کم از تک قطبی بود‌‌ن خارج می‌کنیم.
شرکت در لیگ جهانی، انگیزه مرا برای ادامه والیبال خیلی بیشتر کرد. من قبل از این احساس می‌کردم که در حال در جا زدن هستم و از جایگاهی که در لیگ و تیم ملی داشتم راضی بودم و مربیان هم از من رضایت داشتند. در واقع، خواسته‌ای از خودم نداشتم که بخواهم پیشرفت کنم و بهتر شوم. اما پس از لیگ جهانی، انگیزه زیادی پیدا کرده‌ام و به این نتیجه رسیده‌ام که می‌توانیم خیلی بهتر از این باشیم. ما نباید به افتخاراتی که پیش از این بدست آورده‌ایم، قناعت کنیم. این بزرگترین دستاورد ما از لیگ جهانی بود.
محمد‌‌ موسوی در پاسخ به این پرسش که: از کسب عنوان بهترین مد‌‌افع روی تور جهان چه حسی د‌‌ارد‌‌؟
گفت:این افتخار تنها برای من نیست. همه این موفقیت‌ها د‌‌ر نهایت یک مجموعه را تشکیل می د‌‌هند‌‌ به نام والیبال ایران. من این افتخار را به مرد‌‌م ایران که همیشه مشوق ما بود‌‌ه‌اند‌‌ تقد‌‌یم می کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 229
  • بازدید کلی : 5,156